Ось як могла виглядати гра про Дюка Нюкема від Gearbox Software
Ще до того, як світ побачила сумнозвісна Duke Nukem Forever, ігротворці зі студії Gearbox Software у 2008 році, навіть не отримавши усіх потрібних прав, працювали над концепцією пріквелу. Називався він Duke Nukem Begins та мав розповісти передісторію головного героя. Щоб зрозуміти як саме має виглядати проект, ігротворці замовили студії Janimation кінематографічний трейлер. У ньому мали бути висвітлені усі основні ідеї гри.
Трейлер таки зробили, але от до початку розробки Duke Nukem Begins так і не дійшло. Виною усьому були проблеми з правами на франшизу та персонажа. І ось лише цьогоріч режисер того самого трейлера на ім’я Грегор Пунчац вирішив, що йому час побачити світ.
З відео можна зрозуміти не лише те, що вигляд головного героя збиралися змінити, але й те, що планувалося чимало інших відмінностей від попередніх ігор серії. Скоріше за все, проект мав бути шутером від третьої особи з кооперативом, розрахованим до 4 чоловік. А Дюк міг використовувати не лише різні пушки, але й кінцівки ворогів у якості зброї.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!